Felanmälan

Felanmälan

Om något går sönder eller inte fungerar som det ska i din lägenhet, i tvättstugan eller i andra gemensamma utrymmen vill vi att du kontaktar oss så att vi kan åtgärda felet.
Du kan antingen logga in på vår hyresgästportal ”Hogia Tenant Portal” eller kontakta oss på telefon 070-622 24 26 (ej sms). På ”Hogia Tenant Portal” har du möjlighet att följa status på din felanmälan, göra en ny och se historik.

Vid akuta problem i lägenheten eller området efter kontorstid vänligen ring 070-521 26 56 eller visad nummer vid portanslag.

Första gången loggar du in på ”Hogia Tenant Portal skapa ID” som hyresgäst och skapar ett Hogia ID och loggar in. Därefter måste du verifiera dig som hyresgäst genom att ange hyresavinummer samt ditt personnummer. Du behöver endast verifiera dig första gången. Nästa gång du loggar in är ditt Hogia ID kopplat till dig och ditt/dina hyresobjekt.

Om du ger oss tillåtelse att gå in med en reservnyckel kan vi som regel åtgärda felet snabbare. Glöm ej att ange detta vid felanmälan.