Felanmälan via webben

Om något går sönder eller inte fungerar som det ska i din lägenhet, i tvättstugan eller i andra gemensamma utrymmen vill vi att du kontaktar oss så att vi kan åtgärda felet.

Du kan logga in på vår hyresgästportal ”my.hogia.se”. Där kan du göra felanmälningar och sedan följa upp det. I portalen kommer ni även se era hyresavier och vi tittar även på att i framtiden kunna boka tvättider.

Vid ett akut fel önskar vi fortfarande att ni använder 070-622 24 26 dagtid och journumren övriga tider som finns vid ert trapphus. Vi har alltid tre nummer i fall inte någon svarar i det du ringer först (beror på vem som har jour den kvällen).

För att börja använda my.hoiga.se behöver du en inbjudan via mail. Detta skickades ut 17 december 2019. Tryck på knappen “Aktivera mitt konto” och följ instruktionerna. Har du inte fått något mail beror det på att vi saknar uppgifter för dig eller har fel mailadress. Maila då till fel@lindarnas.se och ta med namn, adress och lägenhetsnummer.

Om du ger oss tillåtelse att gå in med en reservnyckel kan vi som regel åtgärda felet snabbare. Glöm ej att ange detta vid felanmälan.